Tippek az egészséges életmódhoz -

Egészségünk megtartása, a produktív és élménydús élet hatékony életmódvezetést is igényel. Ehhez szeretnénk egy pár tippet adni!

A mai kor gyors és sokszor stresszes világéban nem egyszerű odafigyelni magunkra és testünk jelzéseire, ezért adunk 6 tippet, amikre ha odafigyelünk egészségesebben élhetünk.

Megfelelő táplálkozás

Nagyon fontos, hogy étrendünk tartalmazzon sok zöldséget, gyümölcsöt, fehérjét, tejterméket és sovány húsféléket. Kerülje az olyan ételeket, amelyek túl sok zsírt vagy sót tartalmaznak, és figyeljen oda, hogy minden szükséges tápanyagot tartalmazzon a napi étrended.



Rendszeres testmozgás

Kevés az időnk mégis nagyon fontos, hogy heti minimum 3 alkalommal szakítson 30 percet aktív mozgásra. Rövid időn belül érzékelni fogja, nem csak a fizikálisan fog fejlődni, de a közérzete is nagyban fog javulni, sőt így a stressztől is könnyedén megszabadulhat.

Nagyon fontos, a nevetés

Amikor úgy érzi a stressz vagy a gondterheltség túl sok, tartson egy kis szünetet és nevessen valamin, ha kell magán! “A nevetés a legjobb orvosság” – mondják.
A nevetés segít megkönnyebbülni és egy jó nevetés után könnyebben folytatjuk a munkát, és kezeljük a nehézségeket.

Pihentető éjszakai alvás

Figyeljen oda, a megfelelő mennyiségű és minőségű alvásra mindennap, hogy a teste és az elméje is megfelelően tudjon működni. Átlagosan napi 8 óra alvás a megfelelő. Fontos, hogy a munka és a szabadidős tevékenységek között is legyen egy kevés idő relaxációra. A délutáni szunyókálás védi a szívet is!



Egészséges kapcsolatok

Kritikus fontosságú tud lenni az egészséges kapcsolat a családunkkal, barátainkkal, csökkentve így a stresszt és idegeskedést.

Megfelelő mennyiségű víz

A megfelelő folyadékbevitel segíti a nemkívánatos méreganyagok kiürítését. Felejtsük el a szénsavas italokat és a cukros üdítőket, a napi folyadékbevitelt alapozza vízre vagy 100% -os gyümölcslevekre.

A fent leírt 6 pont betartásával biztosíthatja a testi és mentális egyensúlyt, egészséget. Egészséges szervezettel könnyebben ellenállhatunk a megbetegedéseknek. Fontos továbbá, hogy szakítson időt meditációra, gondolkodjon pozitívan és törekedjen jó kapcsolatokra másokkal!

Egészségünk megtartása, a produktív és élménydús élet hatékony életmódvezetést is igényel. Ehhez szeretnénk egy pár tippet adni!

A mai kor gyors és sokszor stresszes világéban nem egyszerű odafigyelni magunkra és testünk jelzéseire, ezért adunk 6 tippet, amikre ha odafigyelünk egészségesebben élhetünk.

Megfelelő táplálkozás

Nagyon fontos, hogy étrendünk tartalmazzon sok zöldséget, gyümölcsöt, fehérjét, tejterméket és sovány húsféléket. Kerülje az olyan ételeket, amelyek túl sok zsírt vagy sót tartalmaznak, és figyeljen oda, hogy minden szükséges tápanyagot tartalmazzon a napi étrended.



Rendszeres testmozgás

Kevés az időnk mégis nagyon fontos, hogy heti minimum 3 alkalommal szakítson 30 percet aktív mozgásra. Rövid időn belül érzékelni fogja, nem csak a fizikálisan fog fejlődni, de a közérzete is nagyban fog javulni, sőt így a stressztől is könnyedén megszabadulhat.

Nagyon fontos, a nevetés

Amikor úgy érzi a stressz vagy a gondterheltség túl sok, tartson egy kis szünetet és nevessen valamin, ha kell magán! “A nevetés a legjobb orvosság” – mondják.
A nevetés segít megkönnyebbülni és egy jó nevetés után könnyebben folytatjuk a munkát, és kezeljük a nehézségeket.

Pihentető éjszakai alvás

Figyeljen oda, a megfelelő mennyiségű és minőségű alvásra mindennap, hogy a teste és az elméje is megfelelően tudjon működni. Átlagosan napi 8 óra alvás a megfelelő. Fontos, hogy a munka és a szabadidős tevékenységek között is legyen egy kevés idő relaxációra. A délutáni szunyókálás védi a szívet is!



Egészséges kapcsolatok

Kritikus fontosságú tud lenni az egészséges kapcsolat a családunkkal, barátainkkal, csökkentve így a stresszt és idegeskedést.

Megfelelő mennyiségű víz

A megfelelő folyadékbevitel segíti a nemkívánatos méreganyagok kiürítését. Felejtsük el a szénsavas italokat és a cukros üdítőket, a napi folyadékbevitelt alapozza vízre vagy 100% -os gyümölcslevekre.

A fent leírt 6 pont betartásával biztosíthatja a testi és mentális egyensúlyt, egészséget. Egészséges szervezettel könnyebben ellenállhatunk a megbetegedéseknek. Fontos továbbá, hogy szakítson időt meditációra, gondolkodjon pozitívan és törekedjen jó kapcsolatokra másokkal!

Fáklya Rádió - Vigyük együtt a fáklya lángját!