Miért kellene meditálnunk -

A meditáció a világ számos pontján elterjedt tevékenységgé vált. Bár a meditáció fő oka a spirituális tudatosság, további előnyökkel jár, ha megtanuljuk, hogyan összpontosítsuk figyelmünket magunkra.

Az egyik ilyen a fizikai testünkben előidézett gyógyulás. Az elmúlt évtizedekben orvosok és tudósok tanulmányozták a test és az elme kapcsolatát és annak kapcsolatát a fizikai egészséggel. Az orvosi kutatások rámutattak bizonyos betegségek és a lelkiállapotunk, valamint az érzelmi állapotunk közötti kapcsolatra. Kiderült, hogy amikor mentális stressznek, érzelmi fájdalomnak vagy depressziónak vagyunk kitéve, csökken a betegségekkel szembeni fizikai ellenállásunk. Hajlamosabbá válunk arra, hogy elkapjunk egy betegséget, mivel csökken az a képességünk, hogy az immunrendszerünket a lehető legjobban működőképes állapotban tartsuk.

A tudomány pontosan megállapította, hogy bizonyos betegségek, például emésztési problémák, légzési problémák, szívbetegségek és migrénes fejfájás, hogy csak néhányat említsünk, néha a stressz miatt alakulhatnak ki. Így jutunk el ahhoz a lehetőséghez, hogy ha csökkentjük a stresszt az életünkben, javíthatjuk testi egészségünket és jólétünket. Ahhoz, hogy elkezdhessük ennek a lehetőségnek a feltárását, feltétlenül meg kell értenünk, hogy mi a stressz kiváltó oka az életünkben.



 Az élet egyre bonyolultabbá vált. Az egymással versengő prioritások, a családi és társadalmi kötelezettségek, a növekvő felelősségek és a közelgő határidők miatt úgy tűnik, hogy az embereknek túl sok a tennivalójuk, és nincs elég idejük rá. Hosszú munkaidőt és túl sok felelősséget igénylő munkahelyünk van. Néhányan két munkahelyen dolgoznak és családot nevelnek. Ha megpróbálunk mindezzel lépést tartani, az túlterhelté, frusztrálttá és izgatottá tehet bennünket. A túl nagy nyomás gyakran megrázza az embert - ingerlékenyek és kiegyensúlyozatlanok leszünk. Olyan módon kezdünk viselkedni, ami nem "mi vagyunk". Még az is előfordulhat, hogy frusztrációnkat szeretteinken vezetjük le, és megbántjuk azokat, akiket a legjobban szeretünk. Mindez stresszt és feszültséget okoz az életünkben.

Orvosi kutatások kimutatták, hogy a meditáció segíthet csökkenteni a stresszt az életünkben. Ezáltal csökkentheti a stresszel összefüggő betegségek kialakulásának esélyét. Hogyan csökkenti a meditáció a stresszt?

Amikor Isten belső fényén és hangján meditálunk, kapcsolatba kerülünk Isten bennünk lévő szeretetével, amely belső békével, örömmel, boldogsággal és boldogsággal tölt el bennünket. Ez az élmény eltereli figyelmünket a külső világ stresszéről és fájdalmairól. Ahogy időt töltünk meditációval, egy nyugodt menedéket hozunk létre, amelyben helyreállítjuk mentális működésünk egyensúlyát és békéjét. Kutatók rögzítették, hogy a meditáló emberek agyi aktivitása a mély relaxáció állapotát tükrözi. Az elméjük nyugodtabbá válik. A meditáció nyugtató hatása a meditációval töltött időn túl is kitart. Jobban uralni tudjuk reakcióinkat, és megőrizzük a nyugalmunkat konfliktusokkal szemben, vagy zavargások és viszályok közepette. A meditáció egy privát, belső boldogsággal és békével teli visszavonulási helyet is biztosít számunkra, ahová bármikor visszavonulhatunk, amikor csak akarunk. Ez a menedék segít elterelni a figyelmünket a világ fájdalmairól, és egy újabb mechanizmust ad, amellyel csökkenthetjük a stresszt az életünkben.

A meditáció a világ számos pontján elterjedt tevékenységgé vált. Bár a meditáció fő oka a spirituális tudatosság, további előnyökkel jár, ha megtanuljuk, hogyan összpontosítsuk figyelmünket magunkra.

Az egyik ilyen a fizikai testünkben előidézett gyógyulás. Az elmúlt évtizedekben orvosok és tudósok tanulmányozták a test és az elme kapcsolatát és annak kapcsolatát a fizikai egészséggel. Az orvosi kutatások rámutattak bizonyos betegségek és a lelkiállapotunk, valamint az érzelmi állapotunk közötti kapcsolatra. Kiderült, hogy amikor mentális stressznek, érzelmi fájdalomnak vagy depressziónak vagyunk kitéve, csökken a betegségekkel szembeni fizikai ellenállásunk. Hajlamosabbá válunk arra, hogy elkapjunk egy betegséget, mivel csökken az a képességünk, hogy az immunrendszerünket a lehető legjobban működőképes állapotban tartsuk.

A tudomány pontosan megállapította, hogy bizonyos betegségek, például emésztési problémák, légzési problémák, szívbetegségek és migrénes fejfájás, hogy csak néhányat említsünk, néha a stressz miatt alakulhatnak ki. Így jutunk el ahhoz a lehetőséghez, hogy ha csökkentjük a stresszt az életünkben, javíthatjuk testi egészségünket és jólétünket. Ahhoz, hogy elkezdhessük ennek a lehetőségnek a feltárását, feltétlenül meg kell értenünk, hogy mi a stressz kiváltó oka az életünkben.



 Az élet egyre bonyolultabbá vált. Az egymással versengő prioritások, a családi és társadalmi kötelezettségek, a növekvő felelősségek és a közelgő határidők miatt úgy tűnik, hogy az embereknek túl sok a tennivalójuk, és nincs elég idejük rá. Hosszú munkaidőt és túl sok felelősséget igénylő munkahelyünk van. Néhányan két munkahelyen dolgoznak és családot nevelnek. Ha megpróbálunk mindezzel lépést tartani, az túlterhelté, frusztrálttá és izgatottá tehet bennünket. A túl nagy nyomás gyakran megrázza az embert - ingerlékenyek és kiegyensúlyozatlanok leszünk. Olyan módon kezdünk viselkedni, ami nem "mi vagyunk". Még az is előfordulhat, hogy frusztrációnkat szeretteinken vezetjük le, és megbántjuk azokat, akiket a legjobban szeretünk. Mindez stresszt és feszültséget okoz az életünkben.

Orvosi kutatások kimutatták, hogy a meditáció segíthet csökkenteni a stresszt az életünkben. Ezáltal csökkentheti a stresszel összefüggő betegségek kialakulásának esélyét. Hogyan csökkenti a meditáció a stresszt?

Amikor Isten belső fényén és hangján meditálunk, kapcsolatba kerülünk Isten bennünk lévő szeretetével, amely belső békével, örömmel, boldogsággal és boldogsággal tölt el bennünket. Ez az élmény eltereli figyelmünket a külső világ stresszéről és fájdalmairól. Ahogy időt töltünk meditációval, egy nyugodt menedéket hozunk létre, amelyben helyreállítjuk mentális működésünk egyensúlyát és békéjét. Kutatók rögzítették, hogy a meditáló emberek agyi aktivitása a mély relaxáció állapotát tükrözi. Az elméjük nyugodtabbá válik. A meditáció nyugtató hatása a meditációval töltött időn túl is kitart. Jobban uralni tudjuk reakcióinkat, és megőrizzük a nyugalmunkat konfliktusokkal szemben, vagy zavargások és viszályok közepette. A meditáció egy privát, belső boldogsággal és békével teli visszavonulási helyet is biztosít számunkra, ahová bármikor visszavonulhatunk, amikor csak akarunk. Ez a menedék segít elterelni a figyelmünket a világ fájdalmairól, és egy újabb mechanizmust ad, amellyel csökkenthetjük a stresszt az életünkben.

Fáklya Rádió - Vigyük együtt a fáklya lángját!